kutusuzkutkut

Sürpriz!

Posted in Genel by kutusuzkutkut on Şubat 9, 2011

Dün gece saat bir sularında, hastalıktan ve günün koşturmacasından yorgun düşmüş bünyemi yorgan altı cumhuriyetinin sıcak topraklarına serip derin bir uyku çekmeyi planlarken, cep telefonumu elime aldım. Cep telefonu da nerden çıktı demeyin! İster diş fırçalamak gibi bir alışkanlık, ister açık televizyon olmadan uyuyamamak gibi sağlıksız bir bağımlılık olarak düşünün, benim ve birçok kişinin yeni uyku öncesi davranış bozukluğu bu: Cep telefonu kurcalamak! Özellikle iphone ve blackberry kullanıcıları sanırım son bir defa facebook kontrolü yapmadan, maillerini kontrol etmeden, oyunlara şöyle bir takılmadan uyuyamıyorlar. Ben de uslu bir teknoloji bağımlısı gibi telefonumu kurcalar ve posta kutumu karıştırırken, beş kahve ve iki redbull üstüne izlenen sekiz dans eden kedi videosu gücünde bir maille karşılaştım. Beynimde şalter indirmeye hazırlanan neronlarım fazla mesaiye hazırlanırken düşünmeden edemedim: Keyifli bir haber aldığınızda, uykunuzun kaçmasına çok da üzülmüyorsunuz!

Neyse efendim lafı daha fazla uzatmayayım. İki yazı aşağıda sizlere TEDxReset‘ten ve tüm yerler dolduğu için sosyal medya mensubu olarak katılabilmek için başvurduğumu söylemiştim. Sonuçta koca sanal alemdeki ufacık bir blogger olarak çok bir umudum yoktu, ama işte ya başvuru yazım birilerini etkiledi, ya bir bilgisayar hatası yaptılar, ya pasifikte bir kelebek kanat çırptı, her neyse dün posta kutuma gelen davetiyeye göre(bugün arayıp konfirme ettim) TEDxReset‘in 40 kişilik sosyal medya mensubundan biri oldum! Bu blog için küçük, sosyal medya için büyük bir adım!

Dolayısıyla THY ile konuşup İstanbul uçak biletimi, son üç gündür hastalıklarla boğuşan akyuvarlarımla konuşup vücut direncini, kendimle konuşup işten izin ve karımla konuşup evden izin işlerini halledince sorun kalmadı, yarın twitter ve blog üzerinden gerçekleştireceğim saldırıya kendinizi hazırlayabilirsiniz.

Son olarak, bazılarınızın bir günlük bir konferans için bu kadar heyecanlanmama anlam veremediğinizi tahmin ediyorum ama sizlere şunu hatırlatmak isterim: Hayat gariptir! Düşünsenize, bazıları için önemsiz, birçokları içinse oldukça önemli başarı, kariyer, sosyal statü, maddi kazanç elde edebilirsiniz ama yine de birçokları için önemsiz, bazıları içinse oldukça anlamlı olan, yeni, yaratıcı ve paylaşılmaya değer fikirlerin ortaya atıldığı bir günlük bir konferansa katılabilmek, o kocaman hayatınızda gerçekleşen ve nerdeyse göz ardı edilebilecek kadar küçük bir istek sizi(en azından bu an için) mutlu etmeye de heyecanlandırmaya da fazlasıyla yeter! TEDxReset‘in bu seneki sloganına gönderme yaparak yazımı tamamlayayım: Ya yanılıyorsak, hayat dediğimiz denklemi çözmek için, genelde göz ardı ettiğimiz o küçük çarpanlı değişkenler de, en az hepimizin ezberletildiği, dayatıldığı, o kocaman çarpanlı değişkenler kadar önemliyse?

4 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. BŞK said, on Şubat 9, 2011 at 4:49 pm

    Muhteşemmmmm bir haber🙂
    dayanamayıp, tebriğimi önce telefonla yapsamda buradan da yazmak istedim.
    Havadislerini ve algılarından süzülenleri yarın akşama heyecanla bekliyorum.

    • kutusuzkutkut said, on Şubat 11, 2011 at 6:41 pm

      döndüm geri! twit bombardımanıma yorumlarınla süper katkı verdin, süpersin! Sunumlar ile ilgili notlar yakında blogda, kaçırma!

  2. Ata said, on Şubat 9, 2011 at 6:15 pm

    küçük çarpanlar etkili olmuş.

    • kutusuzkutkut said, on Şubat 11, 2011 at 6:42 pm

      mühendis adam yattığı yerden belli olur! Onca blog postuna kayıtsız kal, çarpan denklem falan görünce hemen yorumla🙂


Bir Cevap Yazın

