kutusuzkutkut

Evet!!!

Posted in Uncategorized by kutusuzkutkut on Mayıs 30, 2010

9 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. oğul "zubi" gürsoy said, on Mayıs 30, 2010 at 12:53 am

    haydaaa tebrikler abi :zen: :teytey:

  2. Başak said, on Mayıs 30, 2010 at 1:14 am

    telefonda sesinizi duymak yetmedi:)buradan da yazmak istedim tebriklerrrrrr canlarım :))) çok sevindim öpüyoring :))

    NOT: Kutkut demek Ebruşa hazırladığın sürpriz buydu:)) “canım benim de bir sürprizim olacak” :)))

  3. BRC said, on Mayıs 30, 2010 at 2:00 am

    ebrusumm telefondaki sok olmus ifadene katılıorummm ama yaaaa benimde haberim olsaydıı bende olurdum o zaman bu haftaa istanbuldaaaa… kutkutcuguuummm baska zaman olsaydıı kuserdimm deee şimdii cooookkk mutluyummm canlarımm ikinizidee cooook seviyorummm, hayırlııı ugurluuu olsuuunnn.. :)))

  4. seda said, on Mayıs 30, 2010 at 2:36 am

    Bu muhteşem bir habeeeerr… çooook sevindim. Ucundan köşesinden azıcık haberim olsaydı daha iyi olurdu ama olsun. Birlikte muhteeşem bir ömür geçirin canlarım🙂 Evinizden bütün ömür sevgi fışkırsın :))

  5. bihter said, on Mayıs 30, 2010 at 9:34 am

    ayyy çok şaşırdım…çok sevindim…allah tamamına erdirsiiiiin…çok mutlu olunnnn..tebrik ederim…

  6. sertac said, on Mayıs 30, 2010 at 10:13 am

    Boyle guzel bir iliskinin boylesi heyecan verici bir adimina tanik olmak mutluluk verici. Allah tamamina erdirsin, mutlulugunuz daim olsun. Darisi geride kalanlara olsun😉 Sevgiyle kalin…

  7. kutusuzkutkut said, on Mayıs 30, 2010 at 10:19 am

    @zubi : ee kutkut abin de evlilik caglarina geldi iste:))
    @Basak: bizde surprizzz bitmezzz:))
    @brc: 10 defa soyledik gel, bu haftasonu guzel olacak, kacirma gel diye..
    @seda: ucundan kosesinden soylemek cok isterdim ben de ama muhtemelen ebruyu ilk gordugunuz yerde gulme ya da aglama riskinizi goze alamazdim.. Gelecektiniz haftasonuuuu..
    @bihter: darisi basiniza:)))

  8. gülsa said, on Mayıs 30, 2010 at 6:54 pm

    aaaaaaaa sonunda be işte bu tebrikler çok mutlu olun

  9. £lfff... said, on Mayıs 31, 2010 at 2:31 am

    en son yorumu assolistler yapar..:)… sen benim canımın parçasını al götür rahatına bak… gözüm arkada değil… ama hayat boyu iki gözüm üstünde saçının bi telini acıtırsan cüssene bakmam fena yaparım… çookkk mutlu olunnn çookkk hem de… ikinizi de çok seviyorum…:))

    Elif(kendisi Ebru’nun kardeşi olur)…;)


Bir Cevap Yazın

