kutusuzkutkut

Neden?

Posted in Genel by kutusuzkutkut on Nisan 2, 2010

Beni tanıyan herkes bilir, bana bir şey yaptırmak istiyorsanız en kolay yolu nedenlerinizi ortaya koymanızdır. Aklıma yatan, mantıksal bir çerçeveye oturttuğum her şey beni rahatlatır. Bilmediğim, nedenini çözemediğim olaylar, davranışlarsa beni huzursuz eder, keyfimi kaçırır. O yüzden bu blogun ilk yazısının “Neden?” ile başlaması bana çok doğal geliyor. Bu blog neden var, ben niye blog açma ihtiyacı hissettim? Öncelikle diğer bloglardan etkilendiğimi belirtmem gerek. Aceto balsamico, cafe fernando gibi bloglardan bir arkadaşla konuşur gibi, çeşitli konularda çok güncel ve zengin bilgiler edindim; ayse’s world gibi tesadüfen karşılaştığım bloglarda güldüğüm, düşündüğüm, öğrendiğim bir çok şeyler oldu. Hiç tanımadığım bu insanların düşüncelerini  paylaşmak, ismini bile bilmediğim birisinden yeni bir film, fotoğraf tekniği, kitap öğrenmek hoşuma gitti ve belki bu blog sayesinde ben de başkalarının ilgisini çekecek bir şeyler sunabilirim diye düşündüm. Bu bloga başlamamdaki diğer önemli  neden ise beni tanıyan insanlarla olan iletişimimi geliştirmeye çalışmam. Ailemizle, arkadaşlarımızla, dostlarımızla, sevgililerimizle ne kadar vakit geçirirsek geçirelim, benim hep daha fazla söyleyeceğim, daha derinlemesine konuşmak istediğim, içimde tutup da yeterince ortaya koyamadığım bir sürü şey oluyor. Kısacası, beni tanıyanlarla da tanımayanlarla da daha fazla paylaşıma girme fikri beni heyecanlandırıyor ve kafamdaki “neden”leri yeterince tatmin ediyor. Ne diyelim, hayırlısı olsun..

Bir Cevap Yazın

